Klacht: Pakket lang onderweg, geen contact, geen reactie!

op 01 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje bestelt bij particuliere verkopen, laten verzenden via Kiala. De website geeft aan dat het pakketje bij het laatste sorteercentrum is gekomen en nu wordt getransporteerd. Ik heb echter nog steeds geen melding gehad dat het bij het afhaalpunt is aangekomen. Contactformulier ingevuld. Geen reactie. Geen telefoonnummer o.i.d. te vinden. ls iemand nog tips heeft over hoe ik erachter kan komen waar mijn pakket is of het nummer heeft van een klantenservice dan hoor ik het graag.

Gewenste Oplossing:

Als ik bericht krijg dat het pakketje opgehaald kan worden en het op het gewenste afhaalpunt is voor donderdag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisanruitenbeek