Mijn Klacht:
Hallo,
Ik heb zondag 18 mei een zadel aangeschaft via een Duitse mevrouw die hem van de hand deed. Het gaat om een uniek stuk. Netjes betaald met Paypal. Het zadel werd 19 mei opgestuurd via DHL Express. Ik heb een traceer code gekregen waar ik het pakket nauwgezet volg. Elke dag kwam mijn pakket dichter bij de grens. Maar vorige week liep het mis. Dan ging mijn pakket ineens terug naar het vorige station. Daarbij stond er geschreven dat het pakket in het eindcentrum was aangekomen. Ik ga er van uit dat ze de verzender en ontvanger van het pakket omgewisseld hebben. Die dag zelf heb ik een mail gestuurd naar DHL met alle nodige informatie om mijn pakket op te zoeken incl inhoud en dergelijke. De verkoper heeft meermaals naar DHL gebeld maar DHL kan ons niet helpen aangezien ze evenveel weten als ons. Ondertussen verder afgewacht. Nog steeds geen pakket te zien. De status van het pakket is sinds vorige week woensdag dan ook niet verandert. Zijn ze mijn pakket kwijt geraakt?
Ik heb de traceercode maar die zet ik liever niet openbaar.
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakket veilig bij mij aankomt.

