Klacht: Pakket kwijt

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zijn ze mee aan de deur geweest..u was niet thuis. Er lag een niet thuis bericht, welke ik ook per mail heb ontvangen. Ik kon bellen, heb dit gedaan en aflever adres gewijzigd. Heb een bevestiging per mail daarover ontvangen en zou de volgende dag mijn pakket kunnen ophalen. Mijn pakket is daar niet aangekomen. Gebeld met GLS en pakket is weg. Nu moet ik de verzender, een bedrijf uit polen gaan contacten ..die moeten een klacht indienen. Mijn pools al te best. Gls is al in het bezit van pakket geweest.. ze hebben er mee voor me deur gestaan. GLS ontrekt zich aan alles..terwijl hun mijn kwijt hebben gemaakt. Als de verzender geen klacht indient ..gebeurt er niets..pakket kostte meer dan €100 en heb ik gewoon pech..dit klopt toch niet ..ze hebben voor me deur gestaan met het pakket.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Raff1963