Klacht: pakket kwijt

op 26 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

01-08-2017 Pakket beschikbaar in het Kiala Punt
25-07-2017 Pakket beschikbaar in het Kiala Punt
30-06-2017 Pakket wordt getransporteerd.
Pakket kwam niet aan want het zou kwijt zijn daarna hadden ze het weer gevonden en naar de ontvanger gezonden die heeft het niet opgehaald, waar is mijn pakket nu? Weer kwijt. Vergoeding verzendkosten binnen 6 weken, ook niet. NOOIT meer.

Gewenste Oplossing:

Opdoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Opdoeken