Klacht: Pakket kwijt

op 01 juli 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs kleding besteld bij Asos. Dit pakket heb ik gevolgd via Track & Trace. Op een gegeven moment stond het als afgeleverd in Goes, Zeeland. Ik woon in Amsterdam????

Ik heb ASOS gemaild en via facebook contact opgenomen en ik krijg gewoon geen reactie. Mijn pakket is €400,- waard wat ik heb betaald met mijn credit card.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket ontvang!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anniek-