Klacht: pakket is niet gebracht, track en trace geeft aan onbereikbaar 18.10 uur

Onderdelen zijn door mij besteld. De verzender heeft voor GLS gekozen omdat zij altijd afleveren!
Dus niet. Ik heb de hele dag in huis gewacht en geen bericht of pakket.
Om vier uur gebeld met de klantenservice. Die zei dat het ingescand was en onderweg naar mijn postcode gebied Half zeven was er nog niets en geen mogelijkheid meer om te bellen met GLS (bereikbaar van 08.30 – 17.30) Om acht uur kwam via track en trace het bericht dat we onbereikbaar zijn!
Ik ben furieus …. ik heb die onderdelen nodig en moet nu volgens de klantenservice ‘gewoon wachten’ tot het opnieuw gescand en gebracht wordt! Ze wist niet zeker of het opnieuw geladen zou worden! Zo wel dan ….. Zal het wel aan het eind van de dag zijn, wist mevrouw vd service te vertellen. Die mij denigrerend en belerend tegemoet trad per telefoon.
Deze hele gang van zaken heb ik ook aan de verzender voorgelegd.
Die wil ook weten hoe het verder gaat en of GLS nog aan werkelijke KLANTENSERVICE doet.
Ik heb per mail aangegeven hoe ik er over dacht: de bezorger en de verzender zijn geïnformeerd.
De verzender heeft gereageerd, de vervoerder/bezorger GLS totaal niet!

Als ik vanmorgen mijn pakket krijg.
Dat een herhaling zich nooit meer voordoet! (betrouwbaar personeel)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door de heer Timmerman