Klacht: Pakket gestolen

Richard Radder op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Duur horloge in Duitsland besteld. Ondanks dat er 50 euro voor het verzenden wordt betaald, besluit Ups omdat ze het druk hebben dit pakket uit te besteden aan een externe partner met slechte recensies. Deze bellen bij bezorgen niet aan, maar zeggen dat we niet thuis waren en vervolgens is het pakket weg. Word van het kastje naar de muur gestuurd en Ups lijkt zich nergens druk om te maken.

Update 8-2: krijg in de ochtend de update dat het pakketje opgehaald kan worden op de locatie. Door de sneeuw daar voor de derde keer naartoe. Pakketje was LEEG! Gestolen dus en dit moet een vooropgezet plan van de bezorger geweest zijn. Zo heeft hij niet aangebeld (wil de loggegevens van mijn Ring-deurbel delen), een infonotice niet gescand (984803739409) en ineens duikt na een aantal dagen een leeg pakket op. Uiteraard word ik door UPS van niets op de hoogte gehouden en ben ik inmiddels al drie keer voor niets naar Schiedam gereden. Aangifte wordt mij afgeraden door UPS (Waarom?)

Update 8-2: Aangifte gedaan

Als ik mijn horloge krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Richard, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw eerdere contact zie ik dat er een verzoek is gemaakt het pakket bij een Punt te leveren. Momenteel zie ik nog geen lever datum, wanneer dit in het system is verwerkt wordt het pakket geleverd. Ziet u geen voorgang of scan gebeuren in 72 uur werkdag, Kan de zender een onderzoek starten samen met UPS. Ik wil u ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant. We werken eraan om de klanten service beter te krijgen. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 15:14 geantwoord

Beste Richard,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Richard Radder

Heeft op 16 februari 2021 om 15:37 geantwoord

Pakket is gestolen en UPS doet niets. 3100 euro uitgegeven aan een pakket dat foetsie is. De verzender heeft nu gevraagd om een onderzoek. UPS is onbereikbaar en verkoopt hier fakenews door te doen alsof dit opgelost is. Walgelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Radder