Klacht: Pakket bijna dubbel betalen

op 22 september 2016 over Douane in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel soms pakketten uit China, de vorige keer ging het goed, maar dit keer bleef het pakket een paar weken bij de douane liggen, vervolgens zou ik bericht krijgen wanneer mijn pakket opgestuurd zou worden, nooit wat van weer gehoord.
Toen ik belde bleek dat het pakket naar het postkantoor gestuurd zou worden.
Eenmaal aangekomen bij het postkantoor hoor ik dat ik nog een keer voor het pakket moet betalen, en nog wel een fors bedrag.
Nu heb ik mijn pakket dubbel betaald. Als ik post nl bel, geven ze aan dat het kosten zijn voor de douane, maar wat hebben ze gedaan dan? Bericht hebben ze niet gestuurd ( wat ze overigens wel zouden doen ).

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het bedrag wat ik op het postkantoor moest betalen weer terug betaald krijg op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douane over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bas de Lange