Klacht: Pakket beschadigd ontvangen

op 12 juli 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket verstuurt met dpd is door de ontvanger beschadigd ontvangen

Gewenste Oplossing:

vergoeding van de geleden schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martin,

Excuses dat ik je melding niet eerder heb gezien. Ik ga er vanuit dat je destijds contact met Parcel International heb gehad en sluit daarom deze melding.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Fijne dag!
Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door ROLISA