Mijn Klacht:
Geachte m,
Ik heb inmiddels 5 x naar jullie gebeld, mijn pakket zendings nr 3SDFU0004266124 was nat geworden ( geen idee hoe dit kan) er is mij 2 weken geleden verteld dat het in behandeling is en zou geretouneerd worden naar mij… inmiddels 3,5 week later heb ik noch mijn klant nog steeds geen pakket ontvangen en toen ik net belde kreeg ik weer ter horen dat het in behandeling is… NOG STEEDS! Ik Eis mijn pakket terug zodat ik deze eindelijk door kan sturen maar mijn klant… vind het belachelijk dat het zolang moet duren om iets terug te sturen! Kunt u aub contact met mij opnemen???
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket retour gezonden worden naar mijn adres waterwegstraat 4 , 3363 cs in Sliedrecht!

