Klacht: pakket

op 22 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een pakketje besteld omdat mijn huisnummer schijnbaar per ongeluk niet ingevuld was is het nu tereug naar het sorteer centrum hoe kom ik nu aan dat pakketje aangezien het betaald is ?

Gewenste Oplossing:

dat ze mijn pakketje alsnog brengen
en dat ze meer duidelijkheid geven wat er nu verder gebeurt of wat ik kan doen zodat ik mijn pakketje alsnog krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 juli 2012 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is in behandeling genomen. Helaas is het pakket vanwege een onbekend adres retour gegaan naar de verzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door divafairy