Klacht: pakket

v.d.meer op 07 mei 2012 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in februari een pakket terug gestuurd om dat het dubbel was ,ge beld ik kon het terug sturen 7,50uro en hetn 2de pakket werd gestuurd. Ik heb het 2mei ontvangen er was geen elekt. waterkoker meer ik ik kreeg een tafel laken lang en ik heb een ronde,verder was het verrassings pakket een dvd
heb ik niet eenzak voor op te hqangen in de tuin voor tomaten te kweken,ik heb geen tuin en een wekker met een stekker van fransen makelij ,ik woon in Nederland. Nu kan ik het terug sturen weer betalen en voor de waterkoker kan ik een citroenpers krijgen maar weer de portokosten betalen,
waar zijn jullie mee bezig? Ik heb al 3keer mijnkado,s betaald hiermee en dan nog een half uur aan de telf. a 35euro cent per minuut.
ik heb met de telefoonniste afgesproken dat ik 10euro van de rekening houd.maar dan zit ik nog met de verzend kosten
Nu wil ik het pakket zonder te betalen terug sturen en mijn citroenpers terug ontvangenzonder de verzend kosten te betalen

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn spullen krijg en terug stuur zonder verzend kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Temps L

Heeft op 24 september 2013 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is niet te bereiken maar kan in het systeem zien dat bestelling is afgeboekt. Derhalve case afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door