Klacht: Pakje weg, geen reactie Kiala

op 01 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 07-07-2016 pakje verzonden. Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum op 08-07-2016. Sindsdien is er niets meer gebeurd. Kiala reageert niet op 4 mails geschreven tussen 18-07 en 01-08.

Gewenste Oplossing:

Als Kiala alsnog contact met mij opneemt, het pakket aflevert bij de klant en de schade 18,95 euro vergoedt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul de Jong