Klacht: Pakje niet ontvangen

op 17 oktober 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte
Ik heb een bestelling geplaatst van 3broeken waarvan 2 gratis met hoge taille en een draagtasje .
En het geld is ook al van mijn rekening af maar heb geen pakje ontvangen .
Er was mij verteld dat ik een mail zou ontvangen waar al de gegevens instaan maar helaas ook niet gezien . Heb naar test aankoop gebeld en ze hebben me gezegd dat ik moet mailen met de vraag om graag binnen de 7 dagen mijn pakje te willen ontvangen anders zie ik af van deze aankoop. De betaling is gebeurt op 29 /09/2016 89,90€
Alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag binnen de 7 werkdagen mijn 3 broeken en tasje . Anders wil ik afzien van de aankoop en graag mijn geld terug . Alvast Bedant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Lambrechts,

Naar aanleiding van uw klacht, hebben wij u telefonisch gecontacteerd, helaas tevergeefs.

Na controle is gebleken dat uw bestelling helaas een vertraging heeft opgelopen en onlangs hebben wij van de leverancier vernomen dat wij de Hollywood Pants gaan leveren vanaf 22 Oktober.

Indien u deze niet wenst te ontvangen vernemen wij dit graag per mail op klantenservice@tommyteleshopping.be ovv Klacht.NL annuleren.

Met vriendelijke groet,

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Lambrechts