Mijn Klacht:
15 augustus jl. werd een pakje aangemeld.
Het pakje is op 16 augustus afgeleverd door de afzender bij een servicepoint van DHl.
Op 21 augustus zou een ontvangstbericht moeten zijn verzonden maar dit is niet gebeurd!!!.
Op 28 augustus werd het pakje van een servicepoint van DHL in Bladel verzonden naar het sorteercentrum.
Dit is het laatste wat ik via Track & Trace kan achterhalen.
De afzender werd hierover geinformeerd en heeft contakt gezocht met de klantenservice van DHL.
Het bekende spelletje werd nu gespeeld: van het kastje naar de muur.
Het is nu 19 september en het pakje is nog steeds niet in mijn bezit.
Verschillende telefoontjes en mailtjes verder kreeg ik bericht dat ze niets voor mij konden doen en de volgende mail van mij zou ter kennisgeving worden aangenomen. (dus in de prullenbak)
Nu snap ik waarom het oplossingspercentage maar 7% is.
Ik heb ze nu voorgedragen bij een consumentenprogramma voor een “KOUDE DOUCHE”.
Gewenste Oplossing:
Pakje thuis afleveren en een kadobon voor de Voedselbank in Bladel!!

