Klacht: Pakje niet aangekomen

op 17 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meer dan 3 weken geleden 2 Iphone hoesjes besteld en deze zijn nog steeds niet aangekomen terwijl er al reeds vermeld staat dat deze al aangkomen zouden moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakje zo snel mogelijk in handen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 mei 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vandermosten

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox .com

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne Vander Elst