Klacht: Pakje al 17 dagen op dorteercentrum

op 30 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een oakket laten versturen via kiala, maar dit pakket ligt al sibds 14-09-2017 op het sorteercentrum en ik kan geen contact krijgen met kiala. Ook het klachtenformulier werkt niet. Gebeld met UPS (kost met al zeker €20,00 aan belkosten) en ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje krijg en de gemaakte kosten vergoed krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelinesep