Klacht: Pak wijn

G-J Mijnten op 29 maart 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Pak rode wijn gekocht bij aldi aan de Monseigneur Nolensstraat te Apeldoorn en ’s avonds bij openen blijkt de hele schenktuit los te zitten waardoor het schenken niet meer zonder morsen lukt. Wellicht zijn ze bij het vakken vullen er nogal grof in gezet of zijn sommigen klanten niet netjes geweest en stonden de pakken daardoor niet goed in de schappen en had ik daardoor niet door dat ik een kapotte mee nam.

Tevreden ben ik als andere klanten ook netjes en normaal iets kunnen pakken zonder dat een volgende klant tegen een probleem aanloopt wat voorgaande klanten veroorzaken. De winkeliers moeten hier meer toezicht op houden vind ik om dat soort narigheden te voorkomen.
Tevens vind ik dat er vaak te weinig personeel rondlopen zodat producten er netter bij staan en dat er meer kassa's open kunnen zijn voor een. snellere doorstroming

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door