Klacht: Pak kast

op 18 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Onze PAX kast is uit elkaar gehaald voor verhuizing en nu is de bovenplak kapot gegaan.
Ik dacht bij IKEA even een nieuwe plank te bestellen…. Mooi niet, kan niet!!!!! En zonder bovenplank geen kast, dus weg kast!! Waardeloze service van IKEA. De kast wordt nog wel geproduceerd maar dit onderdeel kan niet los worden besteld. Enige wat ze bieden is veel geluk hebben dat er een keertje 1 bij de koopjes hoek ligt. En kan dat alleen zien in de vestiging, dus elke keer kijken of je geluk hebt. Of nieuwe kast kopen.
Waardeloos, dure kasten staan en lles los verkrijgbaar, behalve de boven/onder en achterkanten. Belachelijk zeg.

Als alle onderdelen los verkrijgbaar zijn in de ikea vestigingen. Zodat kasten compleet te maken zijn. Zoals verder ook alles los verkrijgbaar is van dit kasten systeem.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Psenli