Klacht: Paintball horror madness

op 30 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag
Ik heb deze veiling geboekt en wat blijkt
Geen horror madness alleen een veld langs het strand
Er staat in de beschrijving 50 balletjes pp
Maar je hebt al min 80 balletjes nodig om door het eerste spel heen te komen dus krijg je altijd kosten wil je meedoen aangezien er 6 spellen zijn

Gewenste Oplossing:

Dat er een alternatief aan ons geboden wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste Linda Cremer, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat het arrangement niet naar wens was. Je geeft aan dat het geen Horror Madness was. Wij horen graag van welke locatie je gebruik hebt gemaakt. De Horror Madness wordt namelijk alleen bij de locatie Harderwijk aangeboden. Heb je jouw klacht ook bij de aanbieder zelf neergelegd? Wij horen het graag zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Sabine Webcare Vakantieveilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 19:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda Cremer,

Bedankt voor je bericht.
Vervelend om te horen dat het arrangement niet naar wens was.
Je geeft aan dat het geen Horror Madness was.
Wij horen graag van welke locatie je gebruik hebt gemaakt.
De Horror Madness wordt namelijk alleen bij de locatie Harderwijk aangeboden.
Heb je jouw klacht ook bij de aanbieder zelf neergelegd?
Wij horen het graag zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Lindacremer