Klacht: Pads die niet goed gesealed zijn

op 28 mei 2017 over Senseo in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden al via het contactformulier een klacht neergelegd over dat er verscheidene pads niet goed waren.
Helaas totaal geen antwoord op gekregen. Nu zijn we 2 weken verder en in hetzelfde pak zitten meer dan 10 stukke pads …..
Ik ben nu erg pissed off om het feit dat het gewoon niet gereageerd wordt op een klacht.
Én de pads zijn duur zat als er in een pak zoveel zitten die je gewoon weg kan gooien wordt het wel erg duur koffie drinken.

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon geantwoord wordt op de klacht en serieus notie van genomen wordt. Ook vind ik het niet meer als normaal dat er vergoeding gegeven wordt voor de stukke pads.
Ik heb de meeste bewaard dus kan ze zo opsturen als bewijs.
Ik ben benieuwd of ik via deze weg wél reactie krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelien Rieuwers