Klacht: pac code

op 02 februari 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heeft de ing een pac code ingesteld die soms gevraagt kan worden in mijn geval wordt die zo een beetje elke dag gevraagt om dat ik in het buitenland woon als ik inlog nu heb ik onlangs gevraagt over het overstappen naar sms code
dat is mogelijk alleen het volgende probleem heb ik hier mee heb dat de activatie code opgestuurd wordt en die ongeveer twee weken onder weg is als hij niet zoek raakt

Gewenste Oplossing:

de volgende oplossing is ook mogelijk om deze activatie code snel in bezit te krijgen via sms en dan eenmalig bevestigen via de site met de pac code zodra het bevestigt is einde pac code lijst of is deze code niet zo veilig
ps dit is maar een sugestie makelijker kunnen we het niet maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 februari 2014 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen, uit je berichtje begrijp ik dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat je activatiecode onderweg is? Zo niet, neem dan contact met ons op via Facebook (INGnl) of via Twitter (@INGnl), dan kan ik je verder helpen. ^Deniz - ING Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door cork18