Klacht: paarse washout L’Oréal colorista

op 30 mei 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,

vandaag heb ik een tube paarse colorista washout gekocht en meteen uitgeprobeerd op de punten van mijn haar. ik heb het er 20 minuten in laten zitten en daarna heb ik het eruit gespoeld. toen ik mijn haar had uitgespoeld en droog had gemaakt zag ik geen kleurverschil. ik vind dit erg jammer want ik had meer van het product verwacht.

mvg Sabine

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik een product krijg die wel goed werkt of als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 20 juli 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Sabine gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Sabine dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact , hebben wij samen afgesproken om verzorgende producten naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij deze producten met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door sabinekosman