Klacht: Geen teruggave na complete retourneringen

Jols op 14 maart 2018 over Ozzystar in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere winterjassen besteld ter waarde van €199,95 bij Modegram.nl ook wel Ozzystar. Complete bestelling geretourneerd op 16 februari. Na 2 weken toch maar eens via PostNL navraag gedaan. Retour pakket op 19 februari al door hun ontvangen maar totaal geen reactie.
Heb met Paypal betaald. Ik denk dat daarom bestelling wel geleverd is.
Wel uiteindelijk reactie gehad dat ze retouren gaan verwerken en er werd gevraagd voor mijn rekening nummer omdat ze niet konden retourneren via Paypal. Dit is nu ook alweer meer dan een week geleden.
Graag mijn complete bedrag retour

Gewenste Oplossing:

Complete aankoop bedrag retour storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ozzystar

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ozzystar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door