3 jaren geleden - Beste Dick,
ik heb 2 collega's gesproken.
Ik begin langzamerhand behoorlijk geïrriteerd te raken van de houding van uw collega's, en de manier waarop dit al maanden duurt.
Ik heb het bestand naar beide collega's verstuurd. De eerste chat is daarna verbroken, en de 2e collega heeft alles op KPN afgeschoven. Inmiddels dreigt Oxxio nu ook met deurwaarders en loonbeslag ed.
Hieronder een kopie van mijn chat gesprekken, graag wederom een heldere actie. Als Oxxio daadwerkelijk overgaat in het inschakelen van een deurwaarder, dan zal ik meegaan in de procedure en aan de hand van mijn bewijsstukken bovenop de gerechtskosten en bijkomende kosten een schadevergoeding eisen.
Beste ,
In deze e-mail staat een kopie van het gesprek wat je via de chat met ons hebt gevoerd.
Oxxio
Hi!👋 Brand maar los.
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Klant
betalingsregeling
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Oxxio
Als je je nota(s) niet op tijd of in 1 keer kan betalen, hangt het af van de situatie of je een betalingsregeling kan afspreken.
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
We helpen je in ieder geval graag verder!
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Heb je een vraag over een betalingsregeling voor stroom en/of gas of Internet, TV Bellen?
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Klant
Internet, TV Bellen
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Oxxio
In dat geval kijken mijn collega's van de Service Crew graag met je naar de mogelijkheden.
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Zal ik je direct doorverbinden?
dinsdag 05 oktober 2021 08:12
Let op: Het is op dit moment erg druk bij de Service Crew. De wachttijden kunnen flink oplopen.
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Klant
Ja, verbind me door
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Oxxio
Ok, ik wil er zeker van zijn dat ik je goed doorverbind. 🤓
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Dus nog 1 keer om te checken… Gaat 't over stroom en gas of Internet, TV Bellen?
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Klant
Internet, TV Bellen
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Oxxio
En heb je al een bericht gekregen dat je contract is overgezet naar KPN?
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Klant
Ja, heb ik gehad
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Oxxio
Voor jou is alles rond! 🤩 Je bent KPN-klant en kunt met al je vragen bij hen terecht. Online vind je bijna alle antwoorden.
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Bekijk de meest gestelde vragen
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Niet gevonden wat je zocht? Bel dan met de KPN Klantenservice via 0800-0402 (gratis).
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Klant
Betalen
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Oxxio
Je wil graag dat dit goed gaat. Wij schrijven je nota's automatisch af. Super handig!
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Bij welke dienst heb je een vraag over betalen?
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Klant
Internet, TV Bellen
dinsdag 05 oktober 2021 08:13
Oxxio
Voor iedere nota krijg je een e-mail.
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Daarin staat welk bedrag we gaan afschrijven en wanneer. De betaaldatum kan je helaas niet aanpassen.
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Of wil je iets anders weten?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
Iets mis gegaan
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
Oei, dat is niet de bedoeling. Wat is er mis gegaan?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
Betalingsregeling is stopgezet
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
Dat is balen. 😕 Mijn collega van de Service Crew kijkt graag met je mee.
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Zal ik je direct doorverbinden?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Let op: Het is op dit moment erg druk bij de Service Crew. De wachttijden kunnen flink oplopen.
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
Ja, verbind me door
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
Ok, ik wil er zeker van zijn dat ik je goed doorverbind. 🤓
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Dus nog 1 keer om te checken… Gaat 't over stroom en gas of Internet, TV Bellen?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
Internet, TV Bellen
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
En heb je al een bericht gekregen dat je contract is overgezet naar KPN?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
Nee, nog niet
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
En ben je al klant van Oxxio?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
Ja, dat ben ik
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
Top! Ik verbind je door.
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Oxxio
Daarvoor moet ik je eerst even een paar vragen stellen om te weten wie je bent.
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Wat is je postcode?
dinsdag 05 oktober 2021 08:14
Klant
2728BC
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Oxxio
En wat is je huisnummer, zonder toevoeging?
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Klant
32
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Oxxio
Oké, en wat zijn de laatste 4 cijfers van het BAN-ekeningnummer dat bij ons bekend is?
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Klant
5594
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Oxxio
Ik heb je gegevens gevonden. Goedendag DA Vermeer.
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Ik kan helaas geen actief account vinden bij je klantnummer en kan je daarom niet verder helpen
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Kies voor contact opnemen en mijn collega's helpen je graag verder.
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Oxxio
Geen zorgen, mijn collega van de Service Crew helpt je verder! 🐱🏍
dinsdag 05 oktober 2021 08:15
Je wordt zo snel mogelijk geholpen. Je bent de nummer 1 in de rij.
Hoi, ik ben Sharmila van Oxxio, waarmee kan ik je helpen?
Klant
Goedemorgen, ik heb contact gehad met uw collega Dick. Het gaat over een betalingsregeling die ik heb waar ik continue onterechte mails over krijg omdat de eerste betaling niet op tijd zou zijn gedaan, echter was die ruim op tijd
dinsdag 05 oktober 2021 08:17
Dick heeft me gevraagd een screenshot van de betaling aan jullie te sturen zodat de incassokosten gecrediteerd kunnen worden, en de betalingsregeling weer hervat wordt
dinsdag 05 oktober 2021 08:18
Details-ING-Bankieren--f12ad71b-33e4-486a-9680-31a01ef486f7.pdf
dinsdag 05 oktober 2021 08:19
Bovenstaand her bestand. De betaling moet iedere maand voor de 25e overgemaakt worden
dinsdag 05 oktober 2021 08:19
Zoals u kunt zien was de eerste betaling al op de 22e overgemaakt
dinsdag 05 oktober 2021 08:20
Sharmila
Hoi DA!
dinsdag 05 oktober 2021 08:22
Gelezen hoor, ik overleg even met mijn collega Dick.
dinsdag 05 oktober 2021 08:22
Bedankt voor dit chatgesprek!
Oxxio
Welkom terug! 👋
dinsdag 05 oktober 2021 08:25
Nu je hier toch bent… Wat vond je van het gesprek met mijn collega?
dinsdag 05 oktober 2021 08:25
Klant
Terug naar Live Chat
dinsdag 05 oktober 2021 08:26
Oxxio
Ik kijk of er een collega beschikbaar is. Die neemt het gesprek dan van mij over. Het duurt maximaal 1 minuut om je door te verbinden.
dinsdag 05 oktober 2021 08:27
Je wordt zo snel mogelijk geholpen. Je bent de nummer 1 in de rij.
Hoi, ik ben Brenda van Oxxio, waarmee kan ik je helpen?
Klant
Goedemorgen, ik had net een chat gesprek met uw collega Sharmila, maar die is beëindigd, ik zou graag nog een reactie krijgen wat nu het vervolg is
dinsdag 05 oktober 2021 08:28
Brenda
Goedemiddag, wij kunnen helaas geen credidaties uitvoeren voeren wegens de migratie naar KPN. Die is vandaag gestart. Je kan de creditatie bij KPN aanvragen zodat je een email hebt gekregen dat je overgedragen bent!
dinsdag 05 oktober 2021 08:28
Klant
Kunt u vragen of Dick contact met mij opneemt? De mails en de betalingsregeling loopt namelijk via Oxxio, niet via KPN
dinsdag 05 oktober 2021 08:30
Brenda
Helaas niet, je kan dit met KPN regelen zodra je overgedragen bent
dinsdag 05 oktober 2021 08:30
Wij mogen nu geen credidaties uitvoeren
dinsdag 05 oktober 2021 08:30
Klant
Dick heeft mij gevraagd een printscreen van mijn bankafschrift te sturen
dinsdag 05 oktober 2021 08:30
Ik ben niet overgedragen naar kpn namelijk
dinsdag 05 oktober 2021 08:31
Brenda
Dat snap ik, maar nogmaals, wij kunnen op dit moment niks meer doen. Je kan dit regelen met KPN.
dinsdag 05 oktober 2021 08:31
Je wordt overgedragen aan KPN zoals ik aangegeven heb
dinsdag 05 oktober 2021 08:31
Je ontvangt van zelf een email zodra de migratie rond is
dinsdag 05 oktober 2021 08:32
Klant
Het punt is dat jullie (dus niet kpn) sinds juli dit jaar incassokosten hebben gerekend over een met jullie overeengekomen betalingsregeling. Kunt u mij doorverbinden met uw collega Dick?
dinsdag 05 oktober 2021 08:33
Brenda
Dat is helaas niet mogelijk
dinsdag 05 oktober 2021 08:33
Heb je verder nog vragen?
dinsdag 05 oktober 2021 08:34
Klant
Uw collega Sharmila heeft zojuist wel overlegd met Dick, echter werd de verbinding verbroken. Dick heeft mij verzocht de printscreen van de betaling aan jullie toe te sturen
dinsdag 05 oktober 2021 08:35
Details-ING-Bankieren--f12ad71b-33e4-486a-9680-31a01ef486f7.pdf
dinsdag 05 oktober 2021 08:35
Brenda
Dat heb ik gelezen en gezien
dinsdag 05 oktober 2021 08:35
Maar nogmaals, wij kunnen op dit moment helemaal niks. Je kan dit regelen met KPN wanneer de migratie voorbij is
dinsdag 05 oktober 2021 08:36
Klant
Wat is uw naam?
dinsdag 05 oktober 2021 08:36
Brenda
Brenda
dinsdag 05 oktober 2021 08:36
Klant
Dus ik hoef niets meer te betalen?
dinsdag 05 oktober 2021 08:37
Brenda
Dat is niet wat ik zei
dinsdag 05 oktober 2021 08:37
Klant
Nee maar dat is wel mijn vraag
dinsdag 05 oktober 2021 08:37
Brenda
En mijn antwoord blijft hetzelfde. Je kan dit regelen met KPN zodra de migratie klaar is.
dinsdag 05 oktober 2021 08:37
Klant
Waar moet ik dan nu geld naartoe overmaken? Graag een ekeningnummer en een kenmerk anders weet ik niet waar het geld terecht komt
dinsdag 05 oktober 2021 08:38
Brenda
Nog steeds naar het ekeningnummer van Oxxio.
dinsdag 05 oktober 2021 08:39
Klant
Welk bedrag staat nu dan nog open?
dinsdag 05 oktober 2021 08:39
Brenda
Ik kijk even voor je. Zal je de volledige IB voor mij kunnen verifieren?
dinsdag 05 oktober 2021 08:39
Klant
NL57 INGB 000
dinsdag 05 oktober 2021 08:40
Brenda
Er staat €156,76 open
dinsdag 05 oktober 2021 08:40
Klant
Dus jullie kunnen wel bedragen ontvangen, maar de onterecht incassokosten niet verwerken? Formuleer ik dat zo goed?
dinsdag 05 oktober 2021 08:42
Brenda
Dat klopt. Ons systemen zijn namelijk gesloten voor wijzigingen, crediaties, opzeggingen
dinsdag 05 oktober 2021 08:43
Klant
Bedankt. Ik hoop dat dit goed wordt verwerkt, want ik ben voornemens geen cent van de aanmanings- en incassokosten te betalen
dinsdag 05 oktober 2021 08:44
Brenda
Fijne dag nog
dinsdag 05 oktober 2021 08:44
Bedankt voor dit chatgesprek!
Oxxio
Welkom terug! 👋
dinsdag 05 oktober 2021 08:45
Nu je hier toch bent… Wat vond je van het gesprek met mijn collega?
dinsdag 05 oktober 2021 08:45
Klant
Slecht
dinsdag 05 oktober 2021 08:45
Oxxio
Sorry, we doen het een volgende keer graag beter.
dinsdag 05 oktober 2021 08:45
Kan je in 1 zin vertellen wat je niet goed vond gaan?
dinsdag 05 oktober 2021 08:45
Klant
Slechte klantvriendelijkheid en geen oplossing kunnen bieden. Voor de 10e x
dinsdag 05 oktober 2021 08:46
Oxxio
Bedankt voor je feedback. Hier kunnen we van leren!
dinsdag 05 oktober 2021 08:46
Als ik nog iets anders voor je kan doen, typ dan hieronder je vraag.
dinsdag 05 oktober 2021 08:46
Vragen? We helpen je graag. Neem contact op met onze klantenservice.
Met vriendelijk groet, Oxxio
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.