Klacht: Overzetten naar nieuwe adres .

op 29 november 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik heb een verzoek ingediend op 11 oktober 2016 om op 28 november 2016 alles in een over te zetten naar mijn nieuwe adres . Ik had zelf een bevestiging gekregen dat het word op 28 NOVEMBER overgezet zou worden . Twee weken terug had ik ook gebeld naar online om als het mogelijk is op 25 november te laten overzetten maar dat ging niet meer volgens online . Nu heb ik geen internet telefonie en tv en ik heb kinderen die op de computer hun huiswerk moeten maken en ook voor mijn werk heb ik ook heel hard nodig daarom wou ik eerder laten overzetten . Dit had ik niet verwacht van online ik was altijd tevreden klant maar ik denk dat als mijn contract verlopen is dat ik naar andere provider zou zoeken vanwege dit ongelooflijk FOUTEN van online . Ik weet niet hoe ze mij tevreden kunnen maken na dit FOUT van zo’n grote provider . Ik dacht dat online ervaren medewerkers hadden .

Online heeft het fout gemaakt dus als provider zijn ze verplicht om mij tevreden te stellen . Ze weten hoe ze mij en mijn gezin tevreden kunnen maken door ons te bellen en te bespreken.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmed33