Klacht: overvolle trein

op 14 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds een tijd weer eens met de trein van Delft naar Amsterdam.( 6 febr.) Ik reisde om ongeveer negen uur van af Delft en om ongeveer drie uur weer retour. Wat mij opviel is dat zowel op de heenreis ls de terugreis niet konden zitten.De entree (Hal) van de trein was bomvol als mede de gangpaden boven en beneden. Ook was er geen mogelijkheid voor de mensen die stonden om zich vast te houden waardoor irritatie ontstond. Kortom, ik ben niet tevreden omdat ik een groot gedeelte moest staan en dat de treinen niet over de beschikking hebben om je vast te houden wat een gevaarlijke situatie oplevert.

De NS gaf aan geen geld retour te geven omdat ik een E ticket had. Dus de NS kan een wanprestatie neerzetten en zich verschuilen achter een E ticket .... ik wil gewoon mijn geld retour.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht sonnet12

8 maanden geleden - De NS neemt de klacht niet in behandeling, ze hebben het alleen monopoli en kan blijkbaar doen en laten wat ze wil....

Alle klachten die gemeld zijn door sonnet12