Klacht: overvolle trein!

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste NS,

als verrassing voor mijn moeder haar verjaardag ( 83 Jr) heb ik haar een treinreis naar Amsterdam aangeboden.
We hadden daarvoor zondag 25 sept.2016 uitgekozen.
Vanuit Zaltbommel vertrrokken om 10.12 uur, echter in Geldermalsen een overstap per bus, vanwege geplande werkzaamheden aan het spoor.
erg jammer voor mijn moeder, die zo graag nog een keer per trein wilde reizen.
Maar we hadden de terugweg nog voor de boeg, dus na een gezellige lunch weer richting Amsterdam Centraal station. tot Utrecht ging prima, Ze kon prima zitten en genoot van de rit,daar stapten we over op de trein naar Zaltbommel, maar wat toen gebeurde: de trein was overvol!! Met duw en trekwerk is ma de trein in gehesen !! De machinist (Roger heette hij hoogswaarschijnlijk) excuseerde zich, per intercom, hij zei: we zitten overvol, maar rijden wel!! Niemand stond op, mijn moeder heeft al die tijd, tot aan Zaltbommel, moeten staan. en dat op een warme zondagmiddag. Deze treinreis hadden we ons heel anders voorgesteld, mijn moeder vond het erg jammer, dat het allemaal zo is gegaan.
maar de overvolle trein was voor haar het ergste.Vanuit Utrecht , spoor 21b om 16.42 uur.
De kaartjes kosten mij 2 x 26,60 Zaltbommel-Amsterdam C
tot zover dit bericht.

Gewenste Oplossing:

Dat is geheel aan U.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mjegen02