Klacht: overvolle trein!

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS,

als verrassing voor mijn moeder haar verjaardag ( 83 Jr) heb ik haar een treinreis naar Amsterdam aangeboden.
We hadden daarvoor zondag 25 sept.2016 uitgekozen.
Vanuit Zaltbommel vertrrokken om 10.12 uur, echter in Geldermalsen een overstap per bus, vanwege geplande werkzaamheden aan het spoor.
erg jammer voor mijn moeder, die zo graag nog een keer per trein wilde reizen.
Maar we hadden de terugweg nog voor de boeg, dus na een gezellige lunch weer richting Amsterdam Centraal station. tot Utrecht ging prima, Ze kon prima zitten en genoot van de rit,daar stapten we over op de trein naar Zaltbommel, maar wat toen gebeurde: de trein was overvol!! Met duw en trekwerk is ma de trein in gehesen !! De machinist (Roger heette hij hoogswaarschijnlijk) excuseerde zich, per intercom, hij zei: we zitten overvol, maar rijden wel!! Niemand stond op, mijn moeder heeft al die tijd, tot aan Zaltbommel, moeten staan. en dat op een warme zondagmiddag. Deze treinreis hadden we ons heel anders voorgesteld, mijn moeder vond het erg jammer, dat het allemaal zo is gegaan.
maar de overvolle trein was voor haar het ergste.Vanuit Utrecht , spoor 21b om 16.42 uur.
De kaartjes kosten mij 2 x 26,60 Zaltbommel-Amsterdam C
tot zover dit bericht.

Dat is geheel aan U.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:24 geantwoord