Klacht: overvolle bussen

op 19 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

in de ochtend spits tussen 0730 naar Bolsward met de 44 dan stap ik in de bus (in Workum bij lynbaen) maar dan is de bus al heel erg vol en sta je al bij de buschauffeur terwijl er nog wat haltes te gaan heeft.ook als ik dan bij de kloosterkaan uit stap om naar de volgende bus in te stappen staat deze bus ook vol. dit gaat om de 99,90,98,698. rond het tijdstip van 8 uur s ochtend dus sta ik weer vooraan bij de buschauffeur. zou hier eens naar gekeken kunnen worden want ik vindt dit niet normaal.

ik zou tevreden zijn als er extra bussen kunnen rijden of een andere oplossing zou kunnen komen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2018 om 20:35 geantwoord

Beste jildoumarije2018,

Ik vind et spijtig om te lezen dat de bussen in de ochtend zo vol zitten dat je al vooraan bij de chauffeur moet staan. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven zodat er naar de planning van bussen gekeken kan worden. Op dit moment is het tijdens de ochtend- en middagspits erg druk op alle lijnen. Wij zetten al onze beschikbare bussen in tijdens de spits.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je snel verbetering.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker