Klacht: overvolle buslijn!

op 20 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn beide kinderen hebben een buskaart om dagelijks van Slochteren naar Groningen te reizen en weer terug. Er worden vooral in de ochtend tussen 7.30 en 8.30 uur te weinig bussen ingezet. De bus zit zo vol dat ze altijd moeten staan. Ik vind dit belachelijk omdat de buskaart handen vol geld kost. De reactie van Q bus is om het te melden want alleen met veel klachten doen ze er misschien iets aan. Verder zegt Q bus dat een buskaart geen garantie voor een zitplaats geeft.

Gewenste Oplossing:

Het inzetten van een extra bus (of 2) in de ochtend spits.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door johannakiewiet