Klacht: oververhit en daadoor heel donker scherm en fotos

op 16 juli 2019 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn iPhone xr is 4 maanden oud. Ik heb al jaren een iPhone dus ben bekend met iPhone. Ik was op vakantie en het was rond de 25 graden. mijn iPhone in de rugzak en ik wilde foto’s maken. ik ontgrendel hem en het scherm erg donker, ik maak foto’s en film en ook die erg donker. Ik doe hem weer in mijn tas even later is het goed, maar weer even later is het weer erg donker. Ook voelt hij erg warm. Dit gebeurde een aantal dagen achter elkaar. Bij thuis komst contact op genomen met Apple. Ik moest hem maar naar een service punt brengen. Daar is hij uitgelezen en niets gevonden. En de rekening die ik kon betalen totaal incl leentoestel: € 53,- Ik Apple gebeld met mijn klacht en het eerste wat ze vragen is waar heb je hem gekocht en als je dan zegt Media Markt dan helpen ze je eigenlijk niet verder. En als ze vragen waar heb je hem laten onderzoeken? ik heb verteld dat ik hem op hun advies door card services heb laten na kijken, ook dan willen zij de kosten niet over nemen of service verlenen. Ik ben zeer slecht te spreken over de nieuwe iPhone xr die erg snel over verhit is en waarvan apple zegt dat dat normaal is!! en dat voor zo’n prijs!! Ook ben ik zeer slecht te spreken over de arrogante houding van Apple die niets wil weten van de toestellen die je bij Media Markt koopt!! want zonder hen was Apple toch nergens! Dat zo’n duur merk niet achter zijn product staat is voor mij onbegrijpelijk. Zij vertelden mij dat het bij hun niet bekend is dat de iPhone xr snel over verhit is!! Nou wel dus!!!

Ze hadden ten eerste bij mijn eerste telefoon gesprek kunnen vertellen dat deze klacht bij iPhone xr hoorde!! Want nadat ik het reparatie rapport kreeg en er niets werd gevonden, konden zei mij vertellen dat hij over verhit was. En dus vind ik dat zij op zijn minst de kosten van het reparatie rapport van Card services hadden moeten overnemen. Want tenslotte hadden zij mij geadviseerd daar naar toe te gaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annelies67