Klacht: Overtoonpassage 1, Papendrecht

op 05 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw,

Sinds kort ben ik verhuist van Rotterdam west naar Papendrecht. Zelf ben ik altijd een tevreden klant en gaat mijn voorkeur (qua boodschappen doen) naar de Lidl. Nu heb ik in Rotterdam verschillende filialen bezocht en ben ik eigenlijk nooit echt ontevreden. Tot het moment dat ik in Papendrecht aankwam.

Eest dacht ik bij mijzelf dat het misschien uitzonderlijk kan voorkomen dat er weinig personeel is, die producten tot en met na 16:00 kan aanvullen. Toch merk ik dat dit structureel is.

Ik kom vaak aan in een half lege winkel waarin:
– personeel te pas en de onpas pauze neemt.
– er vaak lege schappen zijn (met name vers)
– Er zelfs producten niet meer in het assortiment worden opgenomen.
– Door deze druk, lijkt een simpele goede morgen er van een filiaalmanager(die vakken staat bij te vullen) er blijkbaar niet eens meer van af te kunnen.

Zelfs heb ik een keer in een houdbare pot sperzienbonen, schimmel aangetroffen. Resumerend vind ik dat dit filiaal erge afbreuk doet aan het imago van Lidl.

Door dit bij u kenbaar te maken, hoop ik dat er beweging komt in de kwaliteit-naleving van dit filiaal.

Hoogachtend,
S. Biesheuvel

Door dit kenbaar te maken, hoop ik dat er beweging komt in de kwaliteitsnaleving van dit filiaal.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 juli 2017 om 19:47 geantwoord