Klacht: Overstaptijd

op 14 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wanneer ik naar school ga reis ik via Soest naar Baarn. Waarna ik de trein pak naar Hilversum. Het probleem hiermee is dat de overstap op Baarn niet te halen valt.
Als ik bewijs van spreken om 7:39 aan kom op Baarn, dan is de overstap naar Hilversum om 7:38 vertrokken.
Het probleem hier van is dat ik door 1 minuut een halfuur moet wachten en dat is best vervelend. Zeker als het van Soest naar Baarn maar 5 minuten is en van Baarn naar Hilversum maar 9 minuten. Wat betekend dat ik binnen 14 minuten op school kan zijn, maar door de overstap doe ik er 52 minuten over.

Het perron bij Baarn en de trein vanuit Soest is dagelijks druk. Wat dus betekend dat ik niet de enigste ben die dit ervaard.

Op de bijgevoegde foto, gepland via 9292, is te zien dat de overstap 1 minuut scheelt. Wat best vervelend is voor reizigers.

Ik zou het fijn vinden als de overstaptijd verlengd kon worden dat mensen wel de overstap kunnen halen in plaats van een half uur moeten wachten op een koude ochtend. Daar word niemand blij van.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JaimySch