Klacht: Overstapservice Ziggo NIET uitgevoerd

CVERZiggoKLACHT op 23 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In Maart 2015 hebben bij Ziggo de opdracht gegeven om de overstap te regelen naar Ziggo. Ziggo zou ons huidige abonnement, destijds Vodafone Thuis, voor ons opzeggen. Volgens het schrijven van Ziggo op 30-03-2015 hebben ze dit gedaan en zou de overstap plaatsvinden op 23-04-2015. Echter is het ons niet opgevallen daar de dienst niet was opgezegd daar we zelf nog een Vodafone abonnement hadden. Toen onlangs Vodafone ging fuseren met Ziggo en de dienst Vodafone Thuis werd overgenomen door T-Mobile Thuis ging het bedrag mij opvallen. Ik had immers geen contract met T-Mobile.
Mijn zoon is verhaal gaan halen bij T-Mobile en die hebben het contract per direct stop gezet. Aan het verzoek om de teveel betaalde abonnementskosten te crediteren zeggen zei terecht dat Ziggo deze kosten moet crediteren daar zij verzuimd hebben het contract te beëindigen middels de overstapservices.
Ik heb hiervoor met hun gebeld maar tot de dag van vandaag heb ik geen reactie mogen ontvangen.
Daarom langs deze weg wil ik hun toch dringend verzoeken om de gemaakte fout recht te zetten en mij de onnodig gemaakte extra kosten te crediteren.

wanneer een creditering ontvang van de onnodig gemaakte kosten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van QuickAssistant

4 jaren geleden - Beste Heer/Mevrouw, wij van QuickAssistant.nl hebben veel ervaring in het oplossen van klachten. Wij zouden u graag ook helpen met deze klacht over Ziggo. Kunt u contact met ons opnemen via onze site? Met vriendelijke groet, QuickAssistant

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door