Klacht: Overstapservice

op 18 juli 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Telfort heb ik een overstapservice gedaan om lid te worden van Telfort.
Telfort zou mij abonnement opzeggen bij KPN.
Van KPN kreeg ik id een bevestiging dat ik per 5 juni geen diensten meer zal afnemen omdat ik overgestapt was naar Telfort.
Telfort aansluiting was per 5 juni.
Dus goed geregeld dacht ik.
Nou krijg ik van KPN een rekening van de maanden juni en juli, 130.90 euro.
Nu zegt KPN dat ik niet heb op gezegt, wat klopt, omdat Telfort dat zou regelen.
Ik bel met KPN maar die willen niets doen en houden mij eraan om dat te betalen.
Bel ik Telfort, zeggen die dat ik geen overstapservice heb gedaan.
Het vreemde ervan is dat KPN Telfort heeft overgenomen, en zo dubbel geld willen pakken.
Het klopt niet van Telfort en ook niet van KPN.
Ik weiger KPN te betalen omdat ik Telfort al betaal en betaald heb.
Een medewerker van Telfort zegt nu niks te kunnen doen en het gesprek was ook niet echt vriendelijk.
Ik werd eigenlijk gewoon afgescheept en moest het maar met KPN regelen.
Dit vind ik niet normaal.
Ga daarom Telfort ook opzeggen en zoek een andere provider.

Gewenste Oplossing:

Dat Telfort hun verplichting nakomt door de overstapservice alsnog goed te regelen en ervoor zorgt dat ik KPN niet hoef te betalen van juni en juli. Ik zit sinds 5 juni bij Telfort en KPN heeft mij een bevestiging gestuurt dat ik per 5 juni geen diensten meer afneem bij KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelof Mink