Klacht: Overstapservice

op 15 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben in maart 2016 besloten over te gaan naar Ziggo digitaal en internet.
Wij hadden analoog van Ziggo en internet van KPN.
Wij hebben in een chatsessie het abonnement afgesloten met de opdracht om dit om te zetten en bij KPN de overstapservice te gebruiken.
Er is toen vermeld dat wij een mail zouden ontvangen om dit in gang te zetten.
Wij hebben toen wel een bevestigingsmail gehad voor het nieuwe abonnement, maar niet van de overstapservice.
Nu blijkt na 17 maanden dat wij nog steeds voor KPN betalen en natuurlijk voor ons nieuwe abonnement van Ziggo.
Hierdoor betalen wij gemiddeld een € 30,00 extra aan KPN, terwijl wij ervan uitgingen dat dit geregeld zou zijn, maar dit is helaas niet het geval.
Nu willen wij hierdoor overstappen naar een andere provider en moeten wij de onderdelen van Ziggo in een doos retour sturen via de Post NL.
Dit is dan wel geheel kosteloos, maar ik ben al 4 dagen aan het bellen of ze deze doos niet bij mij thuis kunnen ophalen en de eindfactuur op € 0,00 uit te laten vallen, zodat ik hier geen tijd en geld meer in hoef te steken, daar het ons al genoeg extra geld heeft gekost.
Ik heb ook aangegeven bij Ziggo, dat als ze ons een mail sturen met een overstapservice (hebben wij niet gehad), waarom ze er niet op gereageerd hebben, dat wij hier geen gebruik van hebben gemaakt, terwijl ik dit toch goed had aangegeven.
Wat kunnen we hier aan doen??
Alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Het zou natuurlijk mooi zijn als we het bedrag retour zouden krijgen, maar wij zijn van mening dat er ook deels een fout bij ons ligt.
door hier niet eerder op te reageren, maar wij gingen ervan uit dat het geregeld zou worden met de overstapservice.
Uit service belang van Ziggo, zouden wij tevreden zijn, dat ze dit netjes oplossen en ons niet extra op kosten jagen, door ons zeker hierover 4 dagen te laten bellen en nog geen steek verder komen.
Graag ook de eindfactuur op € 0,00 te laten uitkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rooijakkers08