Klacht: Overstapservice

op 16 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Hallo,

Wij zijn van ziggo overgestapt naar KPN alles in 1.
Dit heb ik telefonisch geregeld en heb ook gevraagd of hun de overstap konden regelen met Ziggo.
Dit was geen probleem dit zouden hun opzeggen en ook later in het gesprek heb ik dit weer ter bevestiging gevraagd.

Nu zal je wel raden dat dit niet gebeurt is en wij nu met dubbele kosten zitten omdat ziggo niet was opgezegd.

Heb hiervoor meerdere keren gebeld naar KPN maar dit mag niet baten, ook ziggo nog gevraagd of er een opzegging is aangevraagd maar dit was niet het geval.

Ik vind dat KPN hierbij een fout heeft gemaakt en wij hier nu voor de hoge kosten van van ziggo kunnen opdraaien.

Bedankt.

Ron

Wij hebben zelf ziggo opgezegd echter wil ik niet opdraaien voor de kosten van ziggo.
Graag zou ik willen dat KPN deze kosten op zich neemt of dat deze kosten verrekent worden op het abonnement van KPN.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VelthuisN