Klacht: overstappen van Online naar caiway

op 02 april 2013 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Het Zorgeloos overstappen is helaas toch mis gegaan.
Vorig jaar juli ben ik overgegaan naar Caiway Relax € 51,00.
Nu kom ik tot de ontdekking dat Online nog steeds € 22.88 van mijn rekening afschrijft en volgens hun nog steeds actief ben bij hun. Er is dus geen afmelding gedaan.
Ik heb met de overstap naar jullie het correctie/aanmeldformulier ingevuld. Hierop heb ik aangegeven dat ik mijn telefoonnummer wil behouden maar ook toen mijn provider ONLINE met klantennummer W210246 ingevuld om deze door jullie op te zeggen.
Ik heb zelfs toentertijd telefonisch contact gehad met Caiway en gevraagd of ik alles zo goed had ingevuld en zij hebben mij telefonisch toegezegd ook ONLINE op te zeggen (dus niet ik zelf).
Helaas heb ik geen naam van diegene die mij toen te woord heeft gestaan. Te goedetrouw ben ik er vanuit gegaan dat ik zorgeloos kon overstappen zoals jullie aangeven.
Maar al met al is er nog steeds door ONLINE t/m heden 9 x € 22,88= € 205.92 afgeschreven van mijn rekening.

Dat ik bovenstaand bedrag graag door u vergoed zien worden.

Inmiddels heb ik met spoed ONLINE opgezegd.

Maril van Straeten

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Caiway

7 jaren geleden - Zojuist is er telefonisch contact met de klant geweest. Hierbij is er inhoudelijk gesproken over de klacht van de klant.Michiel de Vries Caiway Webcare Team

Caiway

Heeft op 04 april 2013 om 09:30 geantwoord

Michiel de Vries
Caiway Webcare Team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Maril van Straeten