Klacht: overstappen gewoon internet na glasvezel van T-Mbile

op 16 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn decjan overgestapt naar glasvezel van T-Mobile.
via de mail werd verzocht om de modem en kastje terug te sturen,
heb het bewijs van terug gestuurde kabels modem en kastje gefotografeerd en na T-Mobile gestuurd, dit i v m niet terug kunnen vinden van mijn teruggestuurde spulletjes.
Later werd het bevestigt dat men het terug had gevonden en werd er een bos bloemen opgestuurd voor het ongemak.
Maar nu schetst mijn verbazing dat ik al meerdere aanmaningen krijg dit i.v.m. niet teruggestuurde spullen.
Nu moet ik eerst 165 euro betalen zo dat T-Mobile later .het terug kan storten
ik snap er niets meer van .
MVG Derk .

Gewenste Oplossing:

Als ze bij T-Mobile eens met elkaar overleggen en op 1 lijn gaat zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joopsloop