Klacht: Overstap Ziggo Vodafone

op 18 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben een oude \”ziggo mobiel klant\”
Via de media werd ik in juni enthousiast voor de aanbieding van Vodafone/Ziggo.
Op 16 juni heb ik een contract afgesloten met vodafone.
Wat blijkt nu, op 18 augustus krijgen mijn beide dochters, als ziggo mobiel gebruikers,een fantastische aanbieding van ziggo als zij nu overstapen naar Vodafone.
Deze aanbieding is vele malen beter als mijn huidige abonnement bij Vodafone.
Mijn frustratie is hoog, nadat informatie bij Vodafone mij niet verder brengt als \”het is een Ziggo aanbieding dus wij kunnen helaas niets voor je betekenen\” en Ziggo op hun beurt zegt \”wij hanteren een coulance regeling voor mensen die zijn overgestapt tussen 19 juni en 19 juli, want in deze periode zijn ze begonnen met de aanbiedingsbrieven\”

Drie dagen ! Drie dagen ben ik dus té vroeg overgstapt ! Ongelooflijk zeker omdat ik in juni nog bij ziggo heb geïnformeerd naar deze actie van Ziggo-Vodafone. Niemand heeft me toen verteld dat het beter was om te wachten met deze overstap, en zeker niet dat er dan zo\’n super aanbieding zou worden gedaan door ziggo. Want dan had ik daar natuurlijk gewoon op gewacht.

Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken van Ziggo (mobiel) .

Dat ondanks ik DRIE dagen buiten de \"coulance termijn\" van ziggo val, ik van Ziggo net zo\'n aanbieding krijg als alle ziggo mobiel gebruikers. En dat mijn huidige abonnement bij Vodafone als zodanig wordt aangepast.

Alle klachten die gemeld zijn door Iphone23