Klacht: Overstap waardeloos

op 19 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

overstap gedaan van ziggo naar Tele2. Ik zal eerst een citaat van de site van Tele2 laten zien:
Wij regelen de overstap · Altijd de Beste Deals · Geen onverwachte Kosten · Uitstekende Service
Vandaag het pakket zelfinstallatie binnengekregen. Eerder een brief, en een telefonische bevestiging, dat ik 23 juli aangesloten zou worden. In het pakket zat een brief, dat het de 25e gaat worden. Gebeld. Tele2 medewerkster: ja mevrouw, wij doen de overstap, ja het kan wel eens zijn, dat het een paar dagen langer duurt. Eh?! Nee!!! U regelt de overstap, volgens de site vlekkeloos. Ik moest maar naar ziggo bellen, want ze konden de datum van beëindiging niet zien. Tele2 maakt het probleem van de klant. 3 dagen geen internet en tv? Dat kan niet!!! Geen onverwachte kosten? Ik ben een uur aan het bellen geweest, zonder resultaat. Jammer mevrouw, wij kunnen niets voor u doen. Ziggo weer gebeld. Een mijnheer is voor mij aan het bellen gegaan. Meldde mij terug dat het een schandaligvertellen, hoe de medewerker van Tele2 reageerde.. Wel dat ik al vijf keer had gebeld.
Ik wens een aansluiting of een vergoeding van ook mijn werkkosten, daar ik thuis werk. Daarnaast een excuus voor het schandalige gesprek van de heftige klantvriendelijke klantenservice. Wat een ontvangst van een nieuwe klant. Ik snap dat het warm is en dat het frustrerend is om op deze dagen te werken, maar ik ben echt waardeloos geholpen en zit een weekend zonder tv en internet. U geeft niet wat u belooft.

Een verbinding, een uitstel van een paar dagen aan ziggo doorgeven? Dat kan gewoon niet!! Volgens de dame en heer aan de telefoon en een vergoeding van de onnodige belkosten?! Een excuus? En als dit niet lukt een compensatie voor de dagen dat ik niet kan werken..

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge0410