Klacht: overstap van telfort naar kpn

op 08 juli 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo, ik heb een abonnement bij jullie af gesloten omdat KPN Telfort heeft over genomen waar ik een abonnement had voor alles in één, dus interactieve TV, internet, mobie lwaarbij ik bij Telfort gratis Foxsport er bij kreeg. Jullie nemen Telfort over dus ook mijn contract nu kom ik erachter dat ik geen Foxsport meer ontvang omdat mijn mobiele telefoon nog onder contract staat bij Telfort en dat ook van mijn vrouw.Ik vindt dat als KPN een provider over neemt dan dat ook geld voor mijn mobiele telefoons want als die wel in mijn abonnement op genomen worden dan kan ik wel van deze dienst gebruik maken maar dat melden jullie niet aan de klanten die van Telfort naar KPN gaan min of meer gedwongen door KPN mijn mobiel wil ik graag aan het pakket van KPN toe voegen maar volgens de KPN winkel in Alkmaar kan dat niet omdat ik nog een contract heb met Telfort (dat KPN heeft overgenomen)????? hoe kan U dit uit leggen aan een klant .?het is volgens mij logisch dat dan alles toch wordt overgenomen en niet een deel van Telfort of ben ik gek.Ik hoop dat ik toch gewoon Foxsport kan kijken en er niets extra voor hoef te betalen Hartelijke groet E ten Haken Klantnr.9075849518

Zoals ik in het vorige al heb beschreven het contract wat ik bij Telfort dat dat dat ongewijzigd blijft dus interactieve TV, internet,Foxsport(eredivisie) mobiele telefonie voor beide toestellen die nog(bij Telfort onder cotract staan ) maar zo snel als mogelijk naar KPN gaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E tenHaken