Klacht: Overstap van particulier naar zakelijk, al 5 dagen geen TV

BHUGE op 27 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Afgelopen week overgestapt van Ziggo particulier naar Ziggo zakelijk. Verkoper kwam aan de deur met veel beloftes die totaal niet waar zijn gemaakt. Dus let op:

– Standaard krijg je geen wifi-boosters. Mij is verteld dat ik er drie kreeg.. niks van waar! Moet je gewoon voor bijbetalen.

– Wij hadden al een mediabox waar we mee konden opnemen. Dit zou bij de nieuwe box ook zo zijn. Niet het geval.

– We zouden ook een nieuw modem krijgen. Zat er ook niet bij.. weer moeten bellen om het geregeld te krijgen.

Dus nu moeten wij maandelijks extra bijbetalen om andere mediabox te krijgen die het vervolgens nog steeds niet doet.

Momenteel wachten wij al 5 dagen om tv te kunnen kijken. Iedere keer wordt het met 24 uur uitgesteld. Nu zelfs met 4 dagen.

Dus overstappen naar Ziggo zakelijk? Nee doe het niet! Je schiet er niks mee op en daarnaast helpen ze ook niet binnen 4 uur. Het is een groot drama!

Ik ben tevreden als

- Alle gemaakte afspraken na zijn gekomen. Ook van de malafide verkoper.

- Onze TV vandaag nog werkt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door