Klacht: Overstap van 20 naar 50 Mbit televisie, internet en bellen

op 09 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 5 juli zou mijn internet opgeleverd worden door tele2.
Tot op heden 07-07-2012 is er nog geen internet.

Tele 2 heeft aangegeven dat er nog problemen waren met de meting en het opleveren van de verbinding.

In het weekend is er dus geen internet televisie en telefoon beschikbaar. Aanstaande maandag wordt verder gekeken of er een monteur gestuurd gaat worden.

Ik en mijn gezin leiden onder deze grote planningsfout/ het niet oplossen in het weekend van het probleem.

Er is nog een openstaande rekening die niet is betaald. Deze kwijt schelden. Als het niet mogelijk is met een andere goede oplossing komen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 augustus 2012 om 16:31 geantwoord

Vervelend dat de oplevering van het abonnement niet naar tevredenheid loopt. Wanneer er een melding gemaakt wordt bij de klantenservice doen we er alles aan om z.s.m. een oplossing te bieden. Onze excuses voor het ongemak wat ontstaan is. Volgens onze gegevens heeft de klant inmiddels al contact gehad met de klantenservice hierover. Indien de klant nog vragen heeft kan contact opgenomen worden: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door denniskrijgsman