Klacht: overstap naar tele2 verre van vlekkenloos….

op 21 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 3-7-2012 heb ik een telefoon+ abonnement besteld met nummer behoud (overgang op 20 juli 2012). ivm een verkeerde invoer van mijn simkaartnr
ik ben wel meerdere keren gebeld, maar dan ging hij maar kort over zodat ik niet kon opnemen. geen voicemail bericht oid ook geen bericht via de mail over het verkeerde nummer. Uiteindelijk heb ik zelf het nr doorgegeven aan de klantenservice en op de 17+18+19de gebeld. Ja het nummer zou op de 20ste echt over gezet worden en uw telefoon wordt echt verstuurd. Op de 19 echter ook een brief ontvangen dat het nummerbehoud niet is gelukt. dus op de 20 geen telefoon, nummer behoud zou nu nog tenminste 10 dagen duren, maar dan is mijn abonnement van mijn oude provider al verlopen….
balen…

Gewenste Oplossing:

Heb geen idee, ik heb eigenlijk geen zin om een abonnement te hebben bij een provider waarbij het bij aanvang van een abonnement al niet lekker loopt.

- geen overleg tussen afdeling nummer behoud en klantenservice
- dingen toezeggen die niet waargemaakt kunnen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 augustus 2012 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over nummerbehoud. Onder de vermelde gegevens kunnen we helaas nog geen recente aanvraag of contact terugvinden. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ine100