Klacht: Overstap

op 25 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmiddag, de overstap van sloterdijk perron 3 naar de perron 9, Is niet overzichtelijk. Ze horen duidelijk aan te geven dat je moet uitchecken bij spoor 3 en weer in moet inchecken bij spoor 9. Hier zit echt heel veel stress in voor de mensen. Hierdoor mogen we weer wachten op de volgende trein, service van de ns mensen was niet echt vriendelijk, waardoor ik nu deze bericht stuur!

Gewenste Oplossing:

Als de service duidelijk en overzichtelijk Is en als je iets informeert : zoals iemand gewoon wat vraagt op een normale toon, ook op een vriendelijk manier antwoord terug krijgt. Dat zou ik zelf super vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies Van ankeren