Klacht: overstap

op 02 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij zouden per 8 september 2016 overstappen van tele2 naar kpn. Dit is door tele2 aan kpn bevestigd. Wat schetst onze verbazing? We zijn op 1 september tijdelijk door tele2 afgesloten en ook weer aangesloten, behalve de tv. Op 2 september is er diverse malen telefonisch contact geweeest met diverse medewerkers van tele2. De 1 was nog onfatsoenlijker dan de ander, geen verstand van hun eigen producten en handelen. Nee, kpn heeft de fout gemaakt wij niet; ja dat zijn de gevolgen van uw overstap naar kpn; nee, wij kunnen niets voor u doen. Mijn vraag is: wat gaat u hieraan doen?

Als er eens gewoon sorry gezegd wordt. Mevrouw, het was onze fout. Stuur een bosje bloemen of iets dergelijks. Belangrijkste is dat hiervan geleerd wordt. Sta je klanten fatsoenlijk te woord en luister eerst vooral goed naar de klacht en wees oplossingsgericht!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door groe1178