Klacht: overschrijding termijnen

op 08 maart 2020 over CBR in de categorie Overheid

op 7 januari een schadevergoeding ingediend i.v.m. de lange wachtrij voor 75 plussers om het rijbewijs te verlengen. Afspraak voor rijtest is 2,5 uur van de voren op de dag zelf afgezegd ( half november 2019 ) op 1 december ging de automatische verlenging van de overheid voor 75 plussers met 1 jaar pas in.

Dus ik heb de gehele maand november niet mogen rijden.

Dat dan de afspraak voor de rijtest ook nog eens een paar uur van de voren afgezegd wordt vond ik helemaal belachelijk (daar ook mijn zoon een snipperdag opgenomen had om mij weg te brengen naar de rijtest toe )

hierover een klacht en schadevergoeding ingediend op 7 januari 2020, en een ontvangstbevestiging gehad op 10 januari 2020. Het zou maximaal 8 weken duren, dus als ik reken kom ik dan 7120 tot 3-3-20. Echter afgelopen woensdag maar eens gebeld naar het CBR in de brief stond ook dat ik dan optie 6 moest kiezen om doorverbonden te worden met de juiste afdeling……. echter HEEL OPTIE 6 BESTAAT NIET!!!!

dus maar een andere optie gekozen, nou daar vertelde men mij dat bij hun de brief pas de 17e binnen is gekomen, daarna is er weer een andere datum genoemd. Ik zou dezelfde dag teruggebeld worden door de afdeling bezwaar en beroep. Echter nu een aantal dagen later nog steeds niet gebeld. een GROTE SCHANDE HEEL DAT CBR, je bent gewoon een nummer en ze maken je maar wat wijs. DE MENSEN INTERESSEERT ZE GEEN ENE MOER, maar zodra je een eigen verklaring moet kopen kun je meteen met IDEAL betalen, en dan beging het wachten.

Als CBR eindelijk eens zijn woord houdt. en mensen gaat helpen waar ze voor bedoeld zijn, i.p.v. zicht te manifesteren als een stelletje LUIE AMBTENAREN.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roadrunner2880