Klacht: Overrompeld en weigeren opzegging te accepteren

op 19 september 2018 over Streya in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben telefonisch benaderd en overrompeld.
Ik heb vervolgens binnen 7 dagen per e-mail opgezegd.
Dit werd echter niet geaccepteerd. Ze wilde een aangetekende opzeggingsbrief. Er loopt een rechtszaak waarin Streya de aangetekende brief niet heeft opgehaald en hierdoor de opzegging van de betreffende persoon niet heeft uitgevoerd
Ik wil onder de overeenkomst uit.

Gewenste Oplossing:

Het zijn oplichters. Ze horen mijn opzegging te accepteren en de overeenkomst te beëindigen
En zeker niet betalen voor ongeleverde diensten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Streya

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Streya nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FaridaVA