Klacht: Overname vaste nr en geen internet op laptop

op 23 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo zou de overstap van mijn vaste nr zorgen. Ik heb pas veel later ontdekt dat ze dat niet geregeld hebben. In dec 2017 heb ik weer contact gehad met hun. Zij hadden toegezegd om het te regelen maar geen reachtie meer. Vaak tel contact gehad met klantenservice maar daar kwam ik niet verder dan het verhaal dat de overname van mijn nr niet meer kon. Ik stuut tegen een muur aan bij ziggo. Eerst toezegging en vervolgens niksmeer doen.
2de probleem is dat ik geen internet heb op mijn laptop. In dec 2017 is er een monteur langsgeweest heeft de instelingen en snelheid internet aangepast en toen deed die het wel. Vorige week had ziggo weer onderhoud verricjt in de wijk en sindsdien heb ik weer geen internet op mijn laptop. Ziggo geeft aan dat mijn laptop verouderd is waardoor de data te snel is voor mijn laptop. Moet iedereen die een laptop “oude” laptop heeft maar een nieuwe kopen omdat ziggo het probleem niet kan verhelpen? Ik wordt hier moe, moedeloos en kwaad om. Wie kan mij helpen

As ik mijn vaste nr weer terug heb en mijn internet het weer doet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door .me.gan.96.